Детска дисциплина во три чекори

Разговарајте со децата и дознајте зошто прават некои работи.

Рос Грин, револуционерен психолог во три чекори опишува кој однос родителите треба да го имаат со своите деца, и како да извршат влијание, а не да спроведуваат контрола над нив.

ЧЕКОР 1

Овој чекор подразбира родителите да му поставуваат многу прашања на детето, за да сфатат зошто не ги исполнува очекувањата. Таквото однесување е последица на игнорирање на битни работи, истакнува Грин. Од суштинско значење за родителите е да дознаат што е во основа на секој проблем.

ЧЕКОР 2

Ова е чекор во кој родителите може да објаснат зошто треба да се легнува во кревет во одредено време или зошто е добро да се јаде зеленчук. И што е уште поважно, до ова доаѓа откако детето веќе одбило тоа да го направи.

ЧЕКОР 3

Ова е воедно и најважниот чекор и претставува пронаоѓање на проблемот. Родителите може да предложат решенија и да го повикаат детето да учествува во тоа. Најважен фактор е дека решението е прифатливо за двете страни, во спротивно нема да дојде до решение.

  • Ако детето не го сака вкусот на одредена паста за заби, може да му пронајде друга и таква која за него е попријатна
  • Ако детето не сака да си легне во кревет на време, родителот може да ги сослуша причините зошто тоа се случува и да се потруди да го пополни времето пред легнување со некоја активност, која ќе го измори детето. По тоа, детето ќе отиде да спие многу полесно.