Постојат неколку причини зошто децата стануваат насилни и ги малтретираат своите соученици, смета психологот Екатерина Маденко.
„Една од главните причини за насилството во училиштето е недостатокот на емоционална сигурност во тимот. Наместо да се поддржуваат едни со други, некои деца користат сила за да го подобрат својот статус меѓу врсниците или да го компензираат сомневањето во себе. Други се водени од желбата да манипулираат и контролираат“, вели таа за „Газета“.
Проблем е и недостатокот на соодветен надзор од возрасните. Доколку родителите и учениците не сакаат да го забележат насилството или не реагираат, односно игнорираат такво однесување, злоупотребата добива сериозни размери
Тука се и социјалните фактори, па така „некои деца стануваат насилни за да добијат признание и одобрување од другите учесници во малтретирањето“, додава Маденко, истакнувајќи уште една важна причина поради која децата можат да бидат насилни кон своите врсници.
„Проблем е и недостатокот на соодветен надзор од возрасните. Доколку родителите и учениците не сакаат да го забележат насилството или не реагираат, односно игнорираат такво однесување, злоупотребата добива сериозни размери“, заклучува таа.