Студиите покажуваат дека децата кои во училиште се сметаат за популарни, се посклони кон поагресивно однесување и попречување на наставата.
Училиштето е место за учење и развој, но нуди и многу други нешта, од емотивен до социјален раст. Неретко во училиштата постојат мали групи, на кои децата се подолени според нивните интереси.
Додека во САД тоа обично значи поделба на спортисти, нови ученици и популарни деца, кај нас тоа сепак не е толку изразено и границите меѓу децата се поблаги. Но, секогаш имало и ќе има такви кои едноставно се поомилени и популарни од другите. Секој сака да биде во друштво на оној кој е популарен и интересен, зарем не? Но, најновите студии покажуваат еден поразувачки факт. Децата кои се окарактеризирани како популарни се посклони кон агресија и попречување на другите во текот на наставата, па и на наставниците.
Но, она што е исто така интересно е дека популарноста не ги направила такви. Токму спротивното од тоа.
Имено, нивните упади, недолични шеги, агресивност и понекогаш несоодветно однесување кон другите ги направило популарни меѓу другите деца. Сепак, треба да се има предвид дека да се биде популарен не значи да се има многу пријатели.
Да се биде популарен на училиште значи дека сите ве познаваат и сакаат да бидат видени во ваше друштво, но не нужно дека сакаат да бидат ваши блиски пријатели и да ве поканат дома.
Многу деца, иако често комуницираат со популарно момче или девојче, тешко дека ќе го наречат пријател.
И покрај сето ова, студијата открила дека многу деца би сакале да се сметаат за популарни, бидејќи тоа е сепак одреден посакуван статусен симбол. Особено во раните години.
Истражувачите неколку пати ја тестирале нивната теорија за поврзаноста помеѓу статусот и агресивното однесување, а резултатот секогаш бил ист.
Децата кои започнувале или физички (поретко) или вербални конфликти, потсмев, задевања или расправии со врсниците, секогаш биле сметани за попопуларни и останатите им се восхитувале. Нивната агресивност им носела подобар статус меѓу другите деца во одделението.
Експертите истакнале дека ова секако не е пожелен начин на однесување кон кој треба да се стреми за да се постигне популарност. Од друга страна, јасно им е дека на децата во раните години и чувствителните фази на развојот тоа им изгледа како најлесниот и најбезбедниот начин да се постигне целта.
Тие советуваат дека со децата треба да се разговара и да се им објасни како таквото однесување влијае на другите и дека може да има негативни последици за самото дете.