ШТО ТРЕБА ДА МОЖЕ ДА ПРАВИ БЕБЕ НА 3 МЕСЕЦИ: Руски педијатар открива – тука се случува голема пресвртница во развојот

Што може да направи бебето на 3 месеци - руски педијатар открива како се развива детето на оваа возраст и кои се пресвртниците во споредба со периодот на раѓање!

Од моментот на раѓање, бебето континуирано се развива и се прилагодува на новите животни услови. Тоа често расте толку брзо што немаме време да му ги облечеме сите работи што сме сакале, а ниту пак да го забележиме секој момент. Од месец во месец таа расте, станува посамостојно, попаметно, повешто… Рефлексите се важни, бидејќи ако првата активност на детето е одредена од рефлексите, тогаш тоа станува се посвесено.

„За да совладате одредена вештина, морате свесно да ја контролирате работата на вашите мускули“, објаснува руската педијатарка Елена Писарева, а пренесува порталот Parents.ru.

Свесното движење е предизвикано од мускулна контракција кај која било личност. Оваа контракција е обезбедена од импулси кои се пренесуваат од мозокот до мускулите долж нервните влакна. И миелинската обвивка му помага на импулсот да стигне до својата дестинација без да се распрсне на патот.

„Бебињата се раѓаат без оваа миелинска обвивка, така што не можат адекватно да ги користат рацете и нозете“, вели педијатарката. “Импулсите не стигнуваат до мускулите, детето не може свесно да ги контролира мускулите. Миелинската обвивка се формира по раѓањето. Нејзиното созревање продолжува од врвот до дното, мускулите оживуваат и се формираат нови вештини. Затоа прво се држиме за главата, потоа се потпреме на рацете, потоа седиме и на крајот одиме“.

Веќе на 3 месеци, детето прави колосален скок во развојот во споредба со раѓањето. Во овој момент е многу важно да правите гимнастика со него, многу да зборувате и да му покажувате играчки. Но, не заборавајте дека бебето се развива сложено, па ако нема една или две вештини, тоа не значи ништо.

Што може да направи бебето на 3 месеци:

  • Ја крева и ја држи главата додека лежи на стомак, се обидува да се потпре на подлактиците додека лежи на стомак.
  • Самоуверено ја држи главата исправена во прегратките на мајка си.
  • Го насочува погледот кон предмети и лица, ги испитува.
  • Ја врти главата кон звук и светлина.
  • Се обидува да се сврти од грб на страна.
  • Се концентрира и слуша звуци.
  • Активно потпевнува и произведува многу звуци.
  • Се насмевнува кога комуницира со возрасни.
  • Ја препознава мајка си и другите познати лица, реагира со “комплекс на оживување“ – активно мафта со рацете и нозете, прави звуци, се насмевнува.
  • Зема и става предмети во уста.