ШТО ВЕЛАТ ПСИХОЛОЗИТЕ: Како да реагирате кога детето ќе добие лоша оценка во училиште

Како што пренесува порталот Parents, психолозите објаснуваат дека токму родителите и нивните реакции имаат големо влијание во справувањето со непожелните резултати.

Со оглед на тоа дека сите родители би сакале нивното дете да биде успешно на училиште, понекогаш знаат да реагираат на лоша оценка на начин на кој не би требало. Како што пренесува порталот Parents, психолозите објаснуваат дека токму родителите и нивните реакции имаат големо влијание во справувањето со непожелните резултати. Затоа тие нагласуваат на кои насоки треба да се придржуваат апсолутно сите родители кога нивното дете ќе се врати дома со лоша оценка.

Велат дека една од најважните работи е да разговарате со детето. Имено, важно е да се разбере зошто и како дошло до лошата оценка. Иако повеќето родители веднаш мислат дека причината е мрзеливоста или недостигот на учење, ова не се единствените причини поради кои детето добило лоша оценка. Ако заедно со него станете свесни за вистинските причини, поверојатно е дека лошите резултати нема да се повторуваат често.

Исто така, важно е родителите да избегнуваат каква било критика. Тие ретко даваат позитивни резултати, обично предизвикуваат повеќе штета отколку добро. Тогаш детето често се чувствува нападнато и зазема одбранбен став, што обично резултира со повлекување во себе или расправија со родителите. Покрај критиките, препорачливо е и да се избегне казнување.

Наместо тоа, родителите токму тогаш треба да бидат најголемата поддршка на нивното дете. Можеби звучи како клише, но мислењето на родителите му е важно за секое дете. Детето буквално се однесува кон себе онака како што неговите родители се однесуваат кон него, па поддршката добро ќе им дојде.

Повеќе ќе веруваат во себе, што според најновите истражувања е една од најважните работи за постигнување успех. И не само на училиште, туку и подоцна во животот.

Откако родителот разговарал со своето дете и ги дознал причините за лошата оценка, психолозите препорачуваат да се дефинира простор за подобрување. Тоа подразбира определување на можни решенија, а токму на тој начин се поттикнува кај детето флексибилен начин на размислување во кој е свесно дека со упорност, труд и посветеност постојано може да се развиваат способности и вештини.

На овој начин детето ќе научи и дека понекогаш е сосема во ред да се греши и дека грешките се оние од кои најмногу учиме.