Канадската терапевтка Викторија Продај предупредува дека децата се се полоши во училиште и се емоционално нестабилни поради прекумерната употреба на технологијата и „лошото“ родителство. Таа го опишува она што го гледа како загрижувачки тренд во однесувањето на децата.
„Во текот на моите десет години како детски терапевт, видов и продолжувам да забележувам пад на социјалното, емоционалното и академското функционирање на децата. Како и нагло зголемување на потешкотиите во учењето и другите дијагнози“, предупредува таа и додава:
„Денес децата се во катастрофална емоционална состојба и многу работи од нашиот современ начин на живот водат до тоа. И покрај нашите најдобри намери, за жал, го менуваме мозокот на нашите деца во погрешна насока“.
Со цел да апелира до родителите, таа наведува пет причини зошто тоа се случува, а се работи за следниве навики:
- Децата добиваат се што сакаат кога сакаат и не поднесуваат да им се каже „не“
- Имаат многу ограничена социјална интеракција
- Родителите создаваат вештачки свет на забава за децата каде што не постои досада
- Децата премногу ја користат технологијата, што емотивно ги исклучува
- Родителите не поставуваат цврсти граници.
Таа исто така нагласува и дека родителите можат да направат разлика во животот на детето „вежбајќи“ го неговиот мозок за да може успешно да функционира на социјално, емоционално и академско ниво.
Тоа е првенствено поставување на граници, водење сметка за она што е добро за детето, а не она што детето го сака во одреден момент, ограничување на употребата на технологијата и учење на децата на нивните обврски, што ќе им биде одредена основа за нивната иднина.