3 СОВЕТИ НА РУСКИ ПСИХОЛОГ: Како процесот на учење да не биде стресен за детето

Ако родителите биле добри во училиште, тогаш очекувањата од детето обично се уште поголеми. Родителите се грижат и децата почнуваат да се нервираат заедно со нив. Во овој случај, родителите, лошите оценки ги доживуваат како личен пораз.Ова, вели д-р Јакупова, не е најпродуктивна стратегија.

Како можете да му помогнете на вашето дете да се прилагоди на училиштето и учењето? На ова прашање одговор дава д-р Вера Јакупова, познат руски психотерапевт и психолог.

Обидете се да учите со детето на разигран и забавен начин

Интерактивните часови често се поефикасни од досадното повторување на наученото знаење. Детето брзо ќе ја запомни таблицата множење, новите англиски зборови или ќе совлада собирање и одземање со љубезен гласовен асистент.

Не преоптоварувајте го детето и не планирајте многу нови секции

Адаптацијата кај децата се одвива на различни начини – некои брзо се вклопуваат во училишниот живот, други одеднаш стануваат покаприциозни, а трети може да имаат проблеми со спиењето или јадењето. Во периодот на адаптација, важно е детето да не се оптоварува и да не се планираат многу нови работи одеднаш.

Подобро е децата од прво одделение воопшто да не запишуваат на некакви дополнителни активности додека не заврши адаптацијата. Во училницата тие не само што стекнуваат знаење, туку и самите си ја вршат најтешката работа: седат исправени, внимателно слушаат и запишуваат нешто. Нивните механизми за саморегулација само се развиваат, па дури и едноставните работи, од гледна точка на возрасен, им се тешки. Кога детето ќе дојде дома, не брзајте веднаш да го ставите во училишни обврски, оставете го да јаде и направете пауза за игра.

Помалку грижете се за оценките

И родителите и децата се загрижени за академскиот успех и идните предизвици. Така, 51% од анкетираните родители веруваат дека училишниот успех влијае на успехот на детето во зрелоста. Овој пристап само додава стрес кај учениците. Според рускиот психолог, испитите се на исто место во поглед на нивото на стрес со домашните задачи и академскиот успех.

Ако родителите биле добри во училиште, тогаш очекувањата од детето обично се уште поголеми. Родителите се грижат и децата почнуваат да се нервираат заедно со нив. Во овој случај, родителите, лошите оценки ги доживуваат како личен пораз.Ова, вели д-р Јакупова, не е најпродуктивна стратегија.

Обидете се почесто да се оддалечите од оваа трка и обрнете внимание на вредностите кои сакате да ги всадите во вашето дете, на главните задачи со кои тоа се соочува.