ОПШТЕТЕ СЕ! Загрижувачки работи кај малите деца за кои може да воздивнете

Кога имате мало дете, тешко е да не се грижите за големи, но и за мали нешта - што е сосема природно бидејќи секој родител го сака најдоброто за своето дете. Откријте за кои однесувања сè уште не треба да се грижите, но и кога тие стануваат проблем.

Кога сте родител, се грижите за здравјето на детето, за развојните пресвртници, дали го воспитувате да стане добра личност и многу повеќе. Сепак, кога станува збор за однесувањето, сега за сега можете да здивнете поради неколку работи кои ви се чудни или ве загрижуваат кај малите деца.

1. Детето одеднаш е многу разгалено

Овие денови се чини дека слушате само негодување, одбивање и лошо расположение и сте загрижени дека станува разгалено. Не грижете се се уште. Отпорот е дел од нормалниот развој на детето. „Две и тригодишните деца разбираат дека можат да се одбранат, а расправијата со родителите е еден од начините за стекнување доверба“, објаснува детскиот психијатар, д-р Џон Сарџент. Вашето малечко ја тестира својата самостојност, а работата на родителот е да ја преземе контролата врз ситуацијата за да избегне „борба за моќ“.

2. Детето е многу хиперактивно (и се грижите дека тоа може да биде АДХД)

Еве мала утеха. „Малите деца често се наметливи, пркосни и не сакаат веднаш да слушаат или ја одложуваат послушноста“, вели педијатрискиот педијатар, д-р Тереза ​​Аранц-Лим. Таа исто така нагласува дека знаците на АДХД се јасно видливи од четири до шест години, кога родителите, воспитувачите и лекарите можат со сигурност да кажат дали има реални проблеми со вниманието и концентрацијата.

3. Детето е себично и одбива да споделува

Факт е дека мало дете сè уште не е подготвено да споделува. „Малите деца не се себични, туку егоцентрични. Во возраст на градинка, децата се сами себеси единствена реалност и сè е фокусирано на нив“, вели детскиот терапевт Брајан Винсент Калибо, додавајќи дека децата од две и три години се во фаза на развој во која сè уште не можат да сочувствуваат. „Тие не знаат дека ги повредиле чувствата на друго дете кога одбиваат да споделуваат. Сепак, никогаш не е премногу рано полека да започнете да го учите детето за емпатија и споделување“, додава таа.

4. Детето има имагинарни пријатели со кои разговара

„Да се ​​има имагинарен пријател е сосема нормално и вообичаено“, вели когнитивниот научник Селест Кид, додавајќи дека повеќето имагинарни пријатели не треба да ги загрижуваат родителите, особено на оваа возраст. Имагинарните пријатели се начин на учење за социјалната интеракција и практикување социјални вештини. “Децата се расправаат и се караат со своите невидливи пријатели и знаат дека тие не се вистински. Дури и малите деца знаат дека тоа е игра на имитирање и знаат како да го одвојат светот на имагинацијата од реалноста”, објаснува научникот.